środa, 24 maja 2017

Kasza bulgur dla przyszłych mam i nie tylko


Niedawno dowiedziałam się, że będą mamą. Z tego powodu postanowiłam zdrowiej się odżywiać. Teraz jestem odpowiedzialna nie tylko za siebie, ale i zdrowie przyszłego malucha. Nie jestem kulinarnym mistrzem dlatego stawiam na prostotę dań. Wertuję więc Internet w poszukiwaniu coraz to smaczniejszych i zdrowszych posiłków. Pokusiłam się nawet o zakup poradnika dla przyszłych mam napisanego przez Anne Lewandowską. Książka już wkrótce do mnie dotrze. Osobiście będziemy mogli razem z maluszkiem przetestować jej skuteczność o czym z pewnością napiszę:) Dziś podzielę się z wami jednym ze znalezionych internetowych przepisów. Będzie to kasza bulgur z pomidorami.



Składniki:
- 1 woreczek kaszy bulgur
- odrobina soli
- pomidor
- ząbek czosnku
- połówka małej cebuli
- bazylia
- oliwa z oliwek




 1. Kasze bulgur wkładamy do gotującej sie wody na ok 15 min. Do wody dodałam odrobinkę soli.

2.Cebulę, czosnek drobno posiekałam. Pomidor pokroiłam w kosteczkę wcześniej pozbywając się z niego twardszych elementów.



3. Cebulę i czosnek wrzuciałm na rozgrzaną oliwę delkatnie doprowadzając je do złocistego koloru.


4. Na końcu dodałam pomidor. Składniki podgrzewałam na oliwie jeszcze ok 2 min.


5. Teraz czas na kaszę bulgur. Ugotowaną wysypałam wprost z woreczka na patelnię. Dodałam też bazylii. Wymieszałam wszystkie składniki trzymając je na patelni jeszcze ok 1 min.


6. Gotowe:) Danie jest naprawdę lekkie. Z racji ciąży nie przyprawiałam potrawy ostro, ani nie dodawałam sosów, ale dla koneserów wyraźniejszych smaków polecam dodać sosu pomidorowego, pieprzu czy więcej soli.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawienie komentarza na moim blogu. Z pewnością odwzajemnię się wizytą na Twojej blogosferze :)