Strony

sobota, 30 lipca 2016

Mroczne poddasze

Część I 
Mroczne poddasze

Może trudno w to uwierzyć, ale kiedy pierwszy raz weszłam do mojego przyszłego mieszkania na poddaszu byłam zachwycona! Mnóstwo skosów, belek, krzywizn... o tym zawsze marzyłam. Pewnie zdjęcia, które zamieściłam niektórych przyprawią o zgrozę czy przerażenie, ale nie mnie. Moja wyobraźnia sięga daleko. Widzę już belki wkomponowane w suficie, duże lukarny i cegłę na ścianie. Właśnie cegłę! Poddasze wykonane jest częściowo z pięknej, starej cegły. Koniecznie stanie się elementem ozdobnym niektórych ścian. 


Ale zanim moja wizja ostatecznie zostanie urzeczywistniona czeka nas ogrom pracy. Stare elementy komina czy szybu należało usunąć. Podłoga pokryta była grubą warstwą jakiegoś dziwnego materiału, a gdzieniegdzie poniewierały się trociny tworząc niebezpieczeństwo pożaru. Dach jest w fatalnym stanie. Zabezpieczyliśmy co niektóre fragmenty przed deszczami, ale dopóty nie uzyskamy pozwolenia nie możemy go wymienić. Ekipa jest już gotowa do rozpoczęcia prac. I mamy nadzieję że przed zimą uda nam się dach zrobić. Wybrałam odcienie ceglastej czerwieni. Pięknie będzie się komponował z okolicznymi budynkami. 

Wrzucam zdjęcia poddasza :) Nie przestraszcie się :)

Ps. Kiedy weszłam tam pierwszy raz po mega wąskich schodach to obsiana byłam mnóstwem pajęczyn na szczęście pająków się nie boję:)

Zerknijcie też na podstronę GARDEN gdzie na bieżąco pokazuję pracę nad naszym ogrodem.














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawienie komentarza na moim blogu. Z pewnością odwzajemnię się wizytą na Twojej blogosferze :)