Strony

środa, 3 sierpnia 2016

Suknia ślubna - przymiarka I


Pierwsza przymiarka sukni ślubnej wydaje się mało ekscytująca.. smutny spód bez dodatków ma się nijak do całokształtu sukni. Jak pisałam wcześniej wybrałam princessę tak więc spód będzie zdecydowanie bardziej imponujący. Góra zaś zostanie ozdobiona srebrnymi dodatkami. 
Do pierwej przymiarki musiałam już zaopatrzyć się w bieliznę, a dokładniej biustonosz. Bo przecież gorset musi się doskonale układać. Buty wybrałam na 11 cm - obcasie. Wysokość obcasa ma znaczenie przy ustalaniu długości sukni.  


 Nie mogę się doczekać kiedy w końcu zacznie przypominać tą wybraną :) Kolejna przymiarka pod koniec sierpnia. Suknia zaś według planu ma zostać skończona w połowie września. przypominam, że mój ślub organizuję w 3 miesiące. Póki co wszystko zgodnie  z planem.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawienie komentarza na moim blogu. Z pewnością odwzajemnię się wizytą na Twojej blogosferze :)