Strony

piątek, 11 listopada 2016

Lavender bags - FOLK

Choć do aranżacji naszego nowego domu i miejsca pracy jeszcze daleko to korzystając dziś z wolnego dnia postanowiłam zrobić małe dodatki, które ozdobią nasze przyszłe gniazdko. Motyw folkowy  będzie jednym z akcentów wnętrz. Dlatego woreczki na lawendę stworzyłam w podobnym duchu. Poniżej przedstawiam krok po kroku jak je wykonać. 


 
 1. Kupiłam dwie tkaniny. Biała z bawełny będzie wewnątrz folkowego woreczka. Tkaniny podzieliłam na paski. Białe paski są odrobinę mniejsze od folkowej tkaniny. Wymiary to: szerokość ok. 13 cm, długość ok 30 cm. 


 2. Następnie wycięłam paski tnąc wzdłuż narysowanych linii. 




 3. Górną krawędź pasków zagięłam na ok 0,5 cm i obszyłam by brzegi się nie pruły. Następnie paski zgięłam na pół i zszyłam boczne krawędzie. Na końcu do górnej krawędzi doszyłam ozdobną, czarną tasiemkę. Wszystko to robiłam oczywiście na lewej stronie. Po obszyciu woreczka odwracamy go na prawą stronę. 




 4. Lawendy kupiłam około 1 kg. Do białego woreczka łyżeczką wsypywałam lawendę tak by ładnie wypełniła spód tworząc kształt pełnego worka:) Na końcu związałam wszystkie białą nitką.






5. Napełniony biały woreczek włożyłam do woreczka z folkowym motywem. 

 6. Saszetkę zawiązałam czarno-białym sznureczkiem. Myślałam jeszcze nad srebrną wstążką, ale ostatecznie wybrałam to pierwsze. 




8. Woreczki gotowe :) Można zawiesić do szafy:) 







 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawienie komentarza na moim blogu. Z pewnością odwzajemnię się wizytą na Twojej blogosferze :)