Strony

środa, 17 sierpnia 2016

Półki ze skrzynek



W moim obecnym mieszkaniu panuje styl nowoczesny, który mnie znudził. Postanowiłam więc zrobić półkę do łazienki w stylu Vintage. Oczywiście pasuje ona nijak do mojego obecnego designu, ale zrobiłam ją w duchu przyszłego mieszkania, które przypominam będzie na poddaszu. W moje nowej aranżacji dominować będzie biel, prawdziwe kwiaty i własnoręcznie zrobione przedmioty. 




Półki zrobione są ze skrzynek, które musiałam szlifować i pomalować na biało. Następnym jednak razem zakupię już pomalowane skrzynki, gdyż zrobienie całości zajęło mi ok 3 dni. 
Jak widać na zdjęciu do pomalowania pozostał mi jeszcze spód wiklinowego koszyka :)


Koszyczek z truskawek ozdobiłam technika decoupage. Jeszcze nie wiem co w nim umieszczę bo jest lekki. Będą to chyba nitki i igły. To mój drugi raz więc wybaczcie drobne niedociągnięcia :).



Stare pudełeczko z pudernicy do ciała ozdobiłam białą koronką. Trzymam w nim waciki i płatki do demakijażu. 



Stary wiklinowy koszyk pomalowałam na biało i umieściłam w nim prawdziwy wrzos i 2 zielone roślinki.

Wczoraj dokupiłam biały koszyczek w którym umieściłam jasne kwiaty w doniczce. Na dole koszyczka jest podkładka pod wodę, którą zrobiłam ze spodu plastykowej butelki.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawienie komentarza na moim blogu. Z pewnością odwzajemnię się wizytą na Twojej blogosferze :)